Søg

Handelsbetingelser

For at handle på www.hostrik.dk:
-Skal du være fyldt 18år
-Have læst og bekræftet vore handelsbetingelser.

Bestilling & betaling:
Når du har valgt dine varer, kommer du videre til bestilling, her skal du bekræfte ordren. Du vil her skulle indtaste navn, adresse, tlf. nr. og e-mail.

Sammenlægning af ordrer: har du flere ordrer der skal sendes sammen, rettes portoen til, men der tages et gebyr på 10,-kr pr ordre der skal sammenlægges. Det er vigtigt at du giver besked på mail, og ikke først i bemærkninger på den sidste ordre, da den første så kan være sendt afsted.

Ho Strik har et mobilnummer til Mobile Pay: 20338433
det er KUN til mobile Pay, jeg svarer ikke på nummeret - hverken på sms eller opkald.
Det er det nummer der bruges til Mobile Pay i butikken i Ho, og har ikke noget med webshoppen at gøre. Så skal du handle i Ho, så tast det ind, så du har det.

Fragt: 
Pakker sendes som standart med GLS til nærmeste Pakkeshop. 
Der er fri fragt til GLS-pakkeshops ved køb over 365,-kr
Det er dit ansvar at mailen/smsnr. du skriver i din ordre er rigtig, så du får mail/sms, når din pakke er klar til afhentning. 
Kommer pakken retur som ikke afhentet, kommer du selv til at betale for retur porto: 70,-kr.
Jeg vil kreditere dit køb, og fratrække ekstra udgiften til returfragt.
GLS erhverv & privat adresse, så afleverer GLS din pakke hjemme ved dig. HUSK fuldmagt, hvis du ikke er hjemme, den kan du hente HER
 
Du kan også vælge at få sendt med Post Nord: pakke afhentet på posthus eller pakke med omdeling.
 
Udenfor Danmarks indenrigsgrænser:
Jeg sender også gerne garn til alle udenfor Danmark, jeg har dog valgt, at min shop ikke skal være sat op til det, da der er stor forskel på, hvad det koster at få sendt til de forskellige lande. DERFOR tag kontakt til mig via mail: info@hostrik.dk, så finder vi en måde at få garn frem til dig på.
 
 
Betaling:
 
-Via Kort-betaling, et sikkert betalingssystem. Levering 2 - 7 dage. Her vil du blive sendt videre til et sikkert system, hvor der ikke er nogen risiko for misbrug af dankort og andre kort. Du vil modtage en ordrebekræftelse via e-mail. Med forventet levering, er der restordre vil dette også være anført her. Betalingen vil blive gennemført, når vi sender bestillingen. Betalingssystemet understøtter følgende korttyper: Dankort, eDankort, VISA/Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard, Maestro, JCB og Diners Club.
Her opkræves gebyret på de omkostninger, der er forbundet med indløsning af kort-betaling:
Gebyrpriser (Opkræves på Betalingsvinduet): 

Danske kort: 
Dankort og Visa/Dankort: Ingen gebyr
eDankort: Gebyr i flg gældende takster
Internationale kort: 
Kort udstedt i Danmark:  Gebyr i flg gældende takster
Kort udstedt i udlandet:  Gebyr i flg gældende takster

Restordre:
Der kan forekomme restordre, fx hvis de varer jeg har på lager ikke er samme parti. Der kan være op til 7 dages levering på varer der skal bestilles. Du vil dog senest dagen efter bestilling, få en mail om forventet leveringstid. Ønsker du ikke at vente, kan du altid annullere ordren skriftligt via mail: info@hostrik.dk Er ordren sendt inden du fortryder, sal du betale levering og retur omkostningerne.

Fortrydelse:
Du kan fortryde dit køb indenfor 14 dage, (fra advisering om modtagelse af pakke hos GLS-pakkeshop eller PostDanmark), hvorved varerne sendes retur til Ho Strik.
HUSK at der skal sendes en formular om returnering inden du sender varen retur. Ho Strik skal have tydeligt besked på, at du ikke ønsker din vare leveret, eller at du sender den retur.
Giver du ikke Ho Strik tydeligt besked, vil du blive pålagt fragt for fremsendelse af varer, og returnering af varerne.
Pr. 13. juni 2014, er det kundens ansvar at returvarer når helt retur. Forsvinder de i posten, er det kundens tab. Varen skal være i samme stand som ved modtagelsen. 
Har du opnået fragtfri levering, og sender varer retur, vil fragten for fremsendelse blive modregnet i beløbet der skal betales tilbage til dig(GLS til pakkeshop har en kostpris på 56,-kr)
I tilfælde af retur, står køber for transportomkostninger både for modtagelse og retur - med mindre at det er Ho Strik, der har sendt en forkert vare - så retter jeg selvfølgelig fejlen.



UDSALGSVARER: Skal returneres inden 14 dage fra modtagelse.

Reklamation:
Det sker desværre somme tider, at en vare ikke er i orden, eller at Ho Strik har sendt forkert vare. Sker det, er det selvfølgelig Ho Strik, der afholder fragtomkostningerne for returnering af det der skal byttes, og tilsender det rigtige igen.


ISAGER: alt hendes garn tages retur, hvis du har noget i overskud - husk blot banderole (er farven/kvaliteten udgået, gælder samme regler som udsalgsgarn)

Skulle der ved en fejl være tilsendt en defektvare eller forkert vare, så kontakt os straks efter levering på tlf 75275403 eller e-mail info@hostrik.dk, vedrørende returnering. Her betaler vi selvfølgelig portoen, og erstatter varen.

Er pakken blevet beskadiget under transport, og varen derfor er defekt er det transportfirmaet der står for godtgørelse af skaden. - DET ER MEGET VIGTIGT, AT DU KONTROLLERER INDEN DU ACCEPTERER!.
Det er vigtigt, ved modtagelse af varen, at kontrollere varen, så lad posten vente til du har pakket op, og kontrolleret varen. Har du først accepteret og modtaget en pakke, der er ødelagt i posten, så har du også accepteret skaden på varerne inde i pakken.
Er pakken afleveret i postkassen, så tag ned på posthuset og åben den der, så de kan se, at det er i deres arbejde med pakken, at den er blevet beskadiget. ET POSTBUD MÅ IKKE AFLEVERE EN DEFEKT PAKKE, UDEN AT DER ER BEMÆRKNINGER DEROM.

Returadresse:
Ho Strik
Hovej 21
6857 Blåvand

Tlf 75275403
e-mail: info@hostrik.dk

Skal du have penge retur:
Sker det via den betaling du har brugt, da du bestilte dine varer.

Modtagelse af varer:
Du bedes straks ved modtagelse tjekke varerne for fejl og mangler.

Ansvar:
www.hostrik.dk kan ikke holdes til ansvar for:
*Forsinkelse forårsaget af vind & vejr eller forsinkelse fra transportfirmaets side.
*fejl og mangler , modtaget virus eller andet forårsaget ved brug af internet, e-mail, downloads osv
*ændring i farve på garnet i forhold til billedet på din skærm - hvor du har bestilt garnet.

Ho Strik • Hovej 21 • Ho • 6857 Blåvand • Danmark • info@hostrik.dk • 
Kundeservice: tirsdag + fredag + søndag kl: 13 - 16: Tlf.: 75275403 • SE: 31025729